doge - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Harry Vaarwerk - WaarBenJij.nu doge - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Harry Vaarwerk - WaarBenJij.nu

doge

Door: Rustdag in Regensburg

Blijf op de hoogte en volg Harry

23 Juni 2014 | Duitsland, Regensburg

Vandaag, deze rustdag heb ik goed besteed. Mijn was is schoon en droog, brood heb ik ingeslagen (erg belangrijk), de stad bekeken en mijn verhaaltjes kunnen doorgeven. En dat in een restaurant, waar ik gratis gebruik mocht maken van gratis internet. Bovendien heb ik de te rijden route kunnen bekijken, want daar heb ik geen beschrijving van. Met andere woorden: ik ben er weer helemaal klaar voor.

Straks wandel ik nog een rondje en ga dan op tijd terug naar de kanovereniging. Mogelijk zijn er nieuwe gasten, want de camping ligt aan de fietsroute, voornamelijk bereden door fietsers die de Limes-route rijden.

Ook de reacties heb ik bekeken. Leuk. Doet me goed. Ja, Henk, de GPS doet het goed, daar ben ik erg blij mee. En Marleen, mocht ik het vergeten, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Betsy, ik bel je nog wel over het een en ander en over je bezoekjes. Doei!

  • 23 Juni 2014 - 17:17

    Betsy:

    Het klinkt allemoal good en morg'n weer met frisse moed de fiets op! Veul , heel veul plezier en hoop'lijk kom íe veul mooie dingen tegen en ontmoet ie mooie leu !!
    XX lfs. B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 09 Juni 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 20303

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: