Verder op weg.. - Reisverslag uit Seligenstadt, Duitsland van Harry Vaarwerk - WaarBenJij.nu Verder op weg.. - Reisverslag uit Seligenstadt, Duitsland van Harry Vaarwerk - WaarBenJij.nu

Verder op weg..

Door: doge

Blijf op de hoogte en volg Harry

19 Juni 2014 | Duitsland, Seligenstadt

Van Mainz heb ik gisteren niet veel gezien, vandaag had ik geen zin meer om de drukte in te duiken. De Rijn heb ik inmiddels verlaten, nu gaat het langs de Main. In Florsbach een bakje koffie bij een ijssalon en ik pak wat fruit dat daar ligt uitgestald: het blijkt fruit te zijn voor de opmaak van het uitgeserveerde ijs! Meine Entschuldigung.. En ik mag beide kiwi zo meenemen! Er is langs het water veel bedrijvigheid, soms lastig ook met al die omleidingen. Zo kom ik Frankfurt am Main. Wat een stad! Ik heb een machtig uitzicht op de vele torenflats, mooi gestileerd trouwens. Veel fietsers rijden voorbij als bij een duur kopje koffie dit alles bekijk. Het zijn trouwens opvallend veel fietsers..in zwarte pakken! Geen wonder, want de stad is een echte bankstad, het financiële centrum van Duitsland. Natuurlijk wat plaatjes geschoten, dan gaat het weer verder. Met de Main mee, naar Klein-Auheim en Klein-Krotzenburg naar Seligenstad. Een mooi plaatsje. Wat rond gesnuffeld en wat gegeten, druk en gezellig met veel dagjesmensen. Nu de veer op en aan de andere kant van de rivier weer verder. Kaalsten passer ik en dan.. Dan begint voor mij een lijdensweg. Het moet niet ver meer zijn, maar vragend naar de camping blijkt die steeds verder te liggen. Men stuurt me zelfs helemaal om een ' See' heen! De camping moet aan dit water liggen, maar het is een leeg geheel, veel te ruim opgezet tussen enkele snelwegen. Er is niks te krijgen en er is constant lawaai. Ik heb al vroeg mijn oordoppen in gedaan. Het was een warme en vermoeide dag van 92 km.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 09 Juni 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 20331

Voorgaande reizen:

09 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: